Monday, October 13, 2008

bad hair dayssss

uwaaa..nape la lately asik bad dayss jek..Blog aku yg http://www.queenwizza.blogspot/ tu kena removed dah. bila check2 kononnnye blog aku tu ade characteristics spam blog. ampeh..aku dah request utk restore blk access tuk blog tu.. tp smpai skang blum lg..so aku wat kesimpulan blogspot nye team s**ks!! huhh (marah btul nih)

last saturday zati dtg uma.. kitorg nak g uma member kt pmtg pauh coz dia nk akad nikah.. majlisnye kul 3ptg..so kitorg pun dgn confidentnya just mkn bekpes je.. lunch x mkn coz nk mkn kt kenduri jek.. tgk2 kul 3 majlis x stat lgik.. perut da bunyi2.. hehehe..x senonoh btul kan? abis nk wat cmne.. mane leh control perut yg nk bebunyi tuh.. :p selesai je majlis.. dlm kul 4 lebih baru leh mkn.. ape lagik..kitorg org ptama yg serbu mknan2 tuh.. kuang2x..

on the same day, sbtu mlm tu.. my uncle ada ajak g uma dia open house.. aku x pnh lg g uma dia sblm ni..uma dia kt tmn kenari..so dia ada bg address.. dlm kul 8pm, aku ngn zati pun bergerak dr umah.. dlm 10min gtu dah smpai ke tmn kenari.. check2 lorong 8/2b.. " haa.. tu dia dia lorong 8/2.. so mission nk carik umah nom 1036".. pusing2.. "eh..ni seme 3 ratus je ni.. xsmpai seribu pun.. alala..nk kol my uncle tu x dpt2..dia x angkt phone.. so kitorg g tny org2 kt kdai runcit tu..
dia kata tu kota kenari.. tmn kenari dpn.. "laaaa..silap masuk rupanya..nk carik tmn kenari.. bkn kota kenari"..

waa.. da bengang coz x jmpa.. so..pegi la ke tmn kenari..tgk2 byk gile jln n lorong.. siyess mmg ssh nk carik..belok kiri..pastu kanan..aku main masuk jek.. last2 g tny org lagik..ok skang da jmpa kwsn perumahan melayu.. tp waaaa mane 1 jln nih.. smpai kul9pm duk pusing2 lagik carik umah.. rs tensen..nk marah..nak nangis..seme ade.. last2 nk dkt 930pm x jmpa gk uma.. kol2 pakcik pun x angkt fon..sedeh huhuu..akhirnya kitorg give up n perut pun tgh lapo so kitorg g mkn kt restoran nurha dgn baju2 raya yg lawa tuh.. huwaa.. buat muka tebal jek pakai lelawa.. org tgk semacam jek tp kitorg wat muka slambe.. hukhuk..

esoknye ari ahad tgh ari tu da plan nk bw zati mkn kt la cosena. Kdai mkn western yg plg sedap kt kulim ni.. so far la.. dlm kul 130pm smpai ctu tgk2 kedai tutup..uwaaa.. sekali lg kitorg keciwa.. there goes my weekend..sucks!!

p/s: kalo korang pasan.. blog aku skang
http://www.queenwiza.blogspot/. kurang 1 z jek.. tp at least leh guna lg nama nih huhu..

7 comments:

Mr PenyuBiru said...

queenpizza pun ok gak. bleh guna 2 Z. hehe

QueenWizza said...

wa.. kijamnye penyubiru nih.. heheh
aritu ade mntk maaf x? haa..

Jard The Great said...

huhu...kesiannyer ko iza.. mengikut pengalaman aku..sbg pompuan mmg naive skit bab carik umah org.. hehe.. mesti akan sesat. Confirm!!! bawak2 bersabar k. hope ur nex weekend is better

ad3ck said...

lepas neh klu kene remove gak, ku cadang ko tukar nama jadi wizapoyo.blogspot.com k? ;p.

ad3ck said...

ape lagi cerita lah pasal raya ehehehe

QueenWizza said...

jard : tq babe ('x') hhehe

ad3ck: uik..sejak bila ko bertukar jadik kejam ni? huhu

nnt ade cite lg..wei apesal aku x menang? hikhik

Jard The Great said...

hahaha... ko baru tahu yg ad3ck nih kejam? =p dier tak bermaksud kot mjd kejam..