Wednesday, October 29, 2008

nk salahkan hormon jugak..!

....
aku pun x phm ngn diri sendiri
baru je dok jln2 dok tgk blog org
pastu ym ngn member
gelak2..
beberapa saat kemudian
....
air mata keluar
tiba-tiba rs sedey..
er..
nk ckp sedey psai ape pun aku sendiri x pasti
adakah sebab aku maybe x blk kg raya aji nnt?
adakah sebab dia sgt bz lately?
adakah sebab aku rindu kt dia sgt2?
(ops..terjiwang lak)
adakah sebab nk pms?
ntahla..aku sendiri x pasti..
yg pasti..aku x heppy :(
p/s: eventho gaji bru masuk td..tp tetap x hepi..

7 comments:

chik Star said...

sah!
sah buln maw dtg.
haha

emo nih.
ker rindu nk dating.

Jard The Great said...

LoL..

oh wanita.. ku harus bersyukur sbb sbg wanita.. kita bole salahkan hormon bile kita emo..

hehehe..

Mr PenyuBiru said...

ko taukan salah satu cara nak menghepikan diri adalah dgn belanje aku makan. apatah lagi gaji ko dah masuk.hehe..

~dARlee zURiS~ said...

haa btol ar tu
bulan mau dtg ek??

biasalah tu
skali skala mesti de pala ting tong nye
cheer up ok..

ezzati said...

uhuksss..xpe2..biaselaaa..aku pn slalu cmtu..sedih2 nangis tetiba.. :p

QueenWizza said...

chik star:a'a.. dua dua kot :P

jard: so true!! hehehe

penyubiru:er..cmne tau gaji aku da masuk ni? kan aku wt tulisan kecik tu..wow nampak je ko ekk :P

darlee zuris: yup zuris. tui tu. thnx dear!

ezzati: ko mesti phm sgt kan? kan? :) miss u babe!!

sweethOneY said...

alahaii
nape ni?

pms la kott
samala kte
sebulan sekali mmg ade penyakit gni