Monday, November 17, 2008

Aku dan dirimu

tiba saatnya kita saling bicara
tentang perasaan yang kian menyiksa
tentang rindu yang menggebu
tentang cinta yang tak terungkap

sudah terlalu lama kita berdiam
tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
memenuhi mimpi-mimpimu malam kita

reff:
duhai cintaku, sayangku, lepaskanlah
perasaanmu, rindumu, seluruh cintamu
dan kini hanya ada aku dan dirimu
sesaat di keabadian

jika sang waktu kita hentikan
dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan
meleburkan semua batas
antara kau dan aku, kita

repeat reff

korang tgk melodi x?
psl ashraff + bunga kawen tuh
sempat tgk ashraf + bunga nyanyi lagu ni
kebetulan aku mmg tgh nk carik sape nyanyi lagu ni
huhu.. teruk kn aku?
lgu ni da lama tp aku bru tau
ari lasso yg nyanyi ngn bunga
huahuahua
skang tgh jatuh cinta ngn ashraff yg sweet nyanyi lagu nih
dan skarang jugak tgh lyn lagu ni
looping bape byk kali aku tak tau
ratusan kali gak nye
haha..
p/s: jiwangs time :P

5 comments:

ezzati said...

peaceeeee...eeehhh...kat hs aku ada tau lagu tu... :p ...

tgk jgk time melodi tus..
romantik bangat itu si Ashraff...

QueenWizza said...

ye ke?
dulu aku tgk kt hs ko xde pun
x prasan kut
heheh..

mmg.sanggup nyanyi lak tu
nasib sore dia okk :D

chik Star said...

aah romantik gile.
biase la kn...
nme pon pngntin.
hihi

chik Star said...

nnti kwin nk nyanyi gk ker?

QueenWizza said...

heheh chik star ni
ade ke tny cmtu
kompem la x nyanyi
sore bukan sedap mcm bunga citra lestari tuh
kekeke..