Wednesday, January 7, 2009

aku cepat bosan

aku tukar layout lg..
bosan dah ngn layout yg lama
aku ni mmg cepat bosan
teruk kn?
bukan ape.. kan new year..
so aku nk seme baru la..
hehe..

disebabkn sikap bosan aku ni nk tukar layout
so abisla seme bloglist aku
huhu..
bru smpat letak 1 list.
nnt aku listkn balik blogroll aku tuh
skang ni mmg sgt mlsss thp dewadewi :S

bru prasan
ni 1st n3 utk thn 2009 ni..
mood kemalasan guwe sgt lah menjadi2 skang ni
rs mls gile nk apdet
n not in the mood nk story mori kt korang

isnin n slasa aku cuti
so mmg x jenguk la blog korg
arini pun aku smpat la jln2 ckit kt blog korang
tapi x komen pun..
arghh.. ntah la..
mls gile.. smngt nk memblog tu dah kurang
nape ek?

hrp aku nye simptom mls ni x lame
nnt bila dah ade smngt balik
aku akan masuk seme blog korang k ;)
hepi new year guys :)

8 comments:

nanonano said...

hehe umah cat bru !
soft je kaler,
ai laik !

ezzati said...

cuwetnye kaler..
jgn mls2!!!! :p

Jard The Great said...

oi! jgn malas2!!!

(mentang2 dah nak kawen.. hehehe.. jd moody la nih.. =p)

~dARlee zURiS~ said...

elloo..
dah balik ek?
hehee..
ingtkan g mana hilang lama

lawa kulit baru yang ;)

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

hi wizza~
nape ni dear..?
nanti saya belikan mekdi nak x? heheh
wa... tukar layOut sweet laa.. :D

Monkey D Luffy said...

gunalah follower kalau x nak hilang bloglist.

aku sejam siap kalau tukar layout tau. hehehe

sparkystar said...

cumel n cntik

intelligence said...

miu miu bag
miu miu bags
miu miu handbag
miu miu purse
miu miu wallet