Monday, March 23, 2009

Aku kecewa, frust n frust lg..

aku bebetul kecewa arini

sedeyhh

geram

tp xtau nk lepaskn kt sape

so aku nk lepaskn kt blog kesayangn aku ni

dia je la tmpt aku mengadu

arghhhh kecewanyaaaaa



T_T



frustttt..gile btul frust ni

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





td bru dpt kol dr kdai spek..

dia kata xleh nk siapkn spek aku ptg ni

PADAHAL smlm dia telah menabur janji2 manis kata bole siap ptg ni

WTH???!

aku siap dah berangan n x sbr nk pakai spek baru tu tau x

nk wat keje pun x tenang ni



cis.. kecewa tau x..kecewaaaa T_T

SEBAB nye salah aku gak sbb telah tertinggal spek masa g KL aritu

kelam kabut sgt. clumsy btul.

pastu pakai lens.. NAK DIJADIKAN CITE..

LENS plak terkoyak sebelah.. Tinggal sebelah je..

n dgn kecewanya aku pakai sebelah je lens ni..

korang bley bayangkn x??

nk ngadap pc ni ngn mata yg kabur2!!!. wah. tensionyeeee

sbb tu la aku kecewa sgtt



NAPE la diorg suka membuat janji2 pelesu n memberi harapan pd org yg cm AKU ni??



Damn btul la. T_T



TGK. esok kena pakai lg lens sebelah ni..

SGT TAK SELESA TAU TAK??! tsk! tsk! T_T

10 comments:

Jard The Great said...

alololo.... siannya..

sabar la.. ni la besh ade blog nih.. leh luahkan ape yg patut luah..

dah orait ke blom nih?? hehe

QueenWizza said...

x ok pun wat2 ok je la..
tpksa tgu esok plak bru bley amik spek tu.. T_T

StingRay said...

saman je sampai bengkrap..

hahaaa

JohnJenin said...

Kedai mana kamu buat? Kasik tulis besar besar nama kedai supaya pakcik boleh ban seumur idup pakcik. Pakcik cukup pantang kedai yang menabur janji janji manis.

Pakcik ada lens lebih. Nak pinjam?

Zaidon said...

sabor..sabor :-)

Monkey D Luffy said...

aku pun kecewa gak ler... ;p

QueenWizza said...

stingray,
saman2 x main ar..heheh

pakcik,
nama kedai tu lupa lak.. tp kt KULIM le. sebelah the store. tsk.

zaidon,
erm..memandangkn tu ksh smlm..arini dah kool.. ptg kang g amik..

kapten,
yg ko ni kecewa kenapa?

ezzati said...

iskk..x suka jugak..teruk la kedai tu

QueenWizza said...

zati,
Miss u babe!!

mo0ney said...

diakui kedai tu teruk.aku tau dah sebb apa.sahih dia jeles kita p pkai selendang aritukan??kita nmpk cantik sgt lebih dr minah tu.kuntau baru tau..low CLASSS!!!