Wednesday, April 8, 2009

diorg ni pasangan kekasih ke?

last wiken balik kampung..hepi sbb da lama x blk kg..

smpai2 umah pg tu tgk2 memey dah besar tgh main2 ngn kucing luar(kwn baru dia kot)..
alahai..dulu masa awl2 bela kecikk cenonet je hehe ..pastu makin manja memey skang ni..

pictures speak louder than words

masih comel. tgk ekor dia.


kuat tido lepas seharian bermain2 ngn bf dia


saje selimutkn dia ngn bju haha

mak yg pasangkn rantai leher tu kt dia. LOL

ok. ni dia hero. comot. bkn main landing atas bantal.
macho kan dia?


masa memey tido tiba2 je comot dtg gigit2 heehe.

xphm ngn kucing ni haha


tgk la mereka tido..

romantisnya.

aku wonder.. diorg ni bercinta ke?..

pastu..aku juga dikejutkn dgn kelahiran 2ekor anak kucing.

ibu kucing ni..bukan la kitorg bela..tp mmg salu la mak kasi mkn
sbb dia mmg salu lepak kt umah tu..

tp yg klakanye byk kali gak ibu kucing bw lari anak dia

sayang sgt ngn anak dia

takut kitorg amik anak dia..
adik aku, aliff smpat curi2 bw ank dia masuk dlm umah..
kucing yg sama ni.. comel kan??
x lama kemudian, ibu kucing ni dah bw lari lgi anak dia..
xtau kt mane dia sorok anak dia.
hahaha..
klaka je..
moral of the story: betapa sayangnye kucing ngn anak dia. manusia? mestilah kan.. :)

13 comments:

ezzati said...

alahai..tumei2 itu kucing :)

Dakjaat™ said...

saje jer wizza ni ..

;'( kite nak kucing kelabu putih tuw.. wawawawa!

QueenWizza said...

zati,
tu la psl. tp dah xde wei ank kucen tu. mak dia dah sorok hahaa

dakjaat
hehehe yg mane putih kelabu ni??
hehe..eh awk bli la kt kdai yg comey2..hehe

~dARlee zURiS~ said...

alalaa...comeynye dua ekor tu
bercinta lah tu kot ;P

manusia???
dah ganti binatang kot
bnyk yg buang anak adelah.

QueenWizza said...

tu la psl zuris.. kekadang sedey bc cite cmtu kn?
binatang pun sayang sgt2 ank dia.. ermm..

a.n.n.e said...

kitaorg nak bela ikan..aquarium dah ada..tinggal ezzati beli ikan n hiasan2 dlm tu jek..kan kan zati kan?..nak bela kucing, ssh la plak kat apartment tgh2 KL ni..

Hannani Kamal said...

hehe sukeee tompok2 kat mulut comot!

mo0ney said...

suspek kucing ni blajar dr tuan dia ar..tol la tuh

QueenWizza said...

anne
waa bela ikan..best best.. heheh.. pastu hiasan dia bli batu2 kecil warna warni :)

hannani kamal,
sbb tompok2 kt mulut tu la kitorg kasi nama comot.

munnnirah
sori ckit. tuan dia x pnh ajar. tu sifat azali dia..

HEMY said...

waaaa...romantis banget sihhh!!!

Monkey D Luffy said...

baik ko nikahkan kucing ko tu... dah 'bahaya' dah tu

QueenWizza said...

hemy
tu la psl..jeles aku tgk hehee

kapten,
ala pepandai la diorg.. ntah2 da kawen.kita je tatau.LOL

JohnJenin said...

Kata orang tua tua.

Kucing akan pindahkan anak dia tujuh kali sebelum dibiarkan bebas. Cuba kamu start kira.