Wednesday, May 20, 2009

mood dah ok!



erm. takde sape pujuk pun. tp aku yg pujuk diri sendiri. huhu
time aku nk majuk , time tu la jugak dia ade prob lain. so aku pun

terpaksa la melupakan hasrat nk merajuk lama2. T_T

tu lah kuasa cinta. adeih. bebetul di bius cinta plak rs..

he called just now. ckp lappy n beg dia hilang ms dia berhenti

mkn kt rnr mane tah. smpai site bru dia prasan lappy hilang.

dia kata maybe lupa lock keta.

(mmg nk kena perompak ni. tak berkat hidup kau wahai perompak!!)

(ceyh..marah bg pihak kekasih)..

sbr je lah syg. dah xde rezeki. lagipun benda dah nk jadi.

jgn sedey2 k ..


bju2 dlm beg dia pun ilang. tmbh lg dia sedey.

bak kata dia..

dah la jrg2 beli bju. (dia spesis x suka soping)

ehee..takpe syg. nnt i blikan u baju eh.?

bab shopping mmg sukee. ;p


p/s: aku plak yg kena pujuk dia spya x sedey psl lappy ilang tu.

sedey aku?? takpe la. kali ni. aku mngalah.


pss: YEYYY. ESOK ADE TEAM BUILDING!.. best. xyah keje lol.

9 comments:

Zaidon said...

laptop hilang ya.. takder keje lain, nak merompak je, memang tak berkat la hidup orng yng merompak tu..

ezzati said...

waaa..ciannye tunang ko..isk..mmg x berkat..truk tul la perompak tuuuu

BaBbliNg BaR0nNESs said...

Salam..
ade la hikmah disebaliknyer tu..
suruh dia blaja bshopping seblum tibe masa kena shopping baju anak2..
(jauhnya pmikiranku..hehehe)

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

waaa mmg x bes lappy ilang
owh nk soping ekk aqil pesan suh akak wiza soping tuk dia skali ahahaha :P

~dARlee zURiS~ said...

pasal sopim,laju aje ek
heheee...

skrg nie macam2 hal kan
org rompak sana sini
dah tak selamat walau kat umah sdri pun.

QueenWizza said...

zaidon,
erm tu la. dah la laptop company. erm xpela. xde rezeki dia. :)

zati
a'ah. huhu mcm2 dugaan la b4 kawen ni..

babbling baronness
uih mmg jauh pemikiran. soping bj anak? erm. cant imagine. ntah2 i soping bju ank sorg. dia jaga ank haha

anna
tu la.pth tgn la kalo xde lappy. erm. gtau kt aqil, kalo nk akak wiza soping tuk dia. dia kena dtg cni kalo x camne nk ukur kt bdn dia
kiki

zuris
tu lah. kt msia skang ni byk tol penjahat!! benci.

chik star said...

yeke wak
alahai sian nye
dugaan betul kn.
sabor eyhhhh.

.ArianiAizat. said...

haa camtulah,namo emo emo dah eh =))

wizza...makin nx dekat menuju hari itu,makin banyak dugaan yer wizza..sabar k..

QueenWizza said...

thnx as n nanie!
tu lah. makin dekat makin byk dugaan. :)