Wednesday, June 3, 2009

.memey da pegnen.



yes


she's pregnant.


so skang ni dia mmg manja gile.


mkn whiskes xnk. nk mkn nasi n ikan je..


n dia dah kurang lasak. heehe.




i wonder who's the father


adakah c comot??


wakakkaa..




neway, x sbr nk tgu


baby2 memey nnt.


sure comey2..
.
.
.
p/s: bz. x suka tul. huh






14 comments:

mo0ney said...

norman hakim punya punca

atle ♥ waT¡e said...

hahaha...aku pun dok ingat si memey si artis tue..haha..tahniah la ek..x lm lg dpt ank buah...

haruan tasek said...

wah bagus nie memey pegnen siapa bapak nya

Mr PenyuBiru said...

ni mesti keje si corman ni.hehe

QueenWizza said...

mooney
memey yg norman hakim tu i x suka ok.

atie
heheh jgn slh phm. tu kucing i. ;p

haruan tasek
ha tu la. bapaknye x tau sape. sape lg kucen jantan kt umah tu kalo bukan c comot.

penyubiru
hahaha corman. nice name.

Snowwhite Zone said...

comey btl nm dia..

i like cat too...

cat ni adorable kan? bagus buat kawan

HEMY said...

melompat2 atas hantara...kalau tercarik2..mau kena pijak itu kucing dek future bride nih..ahahaha

Monkey D Luffy said...

bapak dia kucing tak bertanggungjawab sebab tak mau mengaku

lalalala

.fARhANA. said...

nak anak dier nt leh x?

;]

eLy said...

nervous je tgk tajuk blog klong nieh.. huhuh..

Zaidon said...

Salam.. dah pegnent si Memey ni, pesan kat dia jgn bayak melompat, banyak amalkan sepeti berlari2 kucing, tidur tidurr ayam dan sebagainya.. :)

QueenWizza said...

snowwhite
a'a mmg sgt adorable..hehe

hemy
ala tu hntran adik aku masa tunang dulu la..

kapten
camna kucen nk ngaku.haah

farhana
nk? bole bole..nnt i pos. hehe

kak ely
lol neves ingt memey ke hahaaha

zaidon
hahaha lawak la komen tu ;p

Dakjaat™ said...

CANTEKNYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ezzati said...

hehe..tlg ucap tahniah kt memey.. :p