Friday, June 26, 2009

.Surat utk Siti.

Makan kueh lapis smbil ngadap lappy. alangkah nyamannye. morning guys. tgh bekpes ni. camni la bekpes aku ari2. mkn 3 ketoi kueh. curry puff , kueh ape tah kaler ijau ni ade kelapa kt dlm. tp kekadang ade gk CURI CURI mkn nasi lemak. hihi. aku da mls nk minum herbalife skang. rs buhsan lak. so pepagi mkn kueh je.
eh. melalut lak. sebenarnye aku nk tulis surat utk siti. Siapa dia? nnt aku bgtau.




Dear Siti,

Awk apa khabar? ermm.. bukan bermaksud nk membenci tapi sebenarnye saya tak brapa suka dgn kehadiran awk. Kenapa awak perlu hadir dlm hidup saya? Saya tak suka la. saya rimas. Stiap kali awk ada, saya rs mcm eee.. tak suka. Awk tolong pergi dari idup saya boleh tak? Saya tau awak x pernah nk kacau saya.. or nk sakitkan hati saya. Tp saya rasa kehadiran awk sgt lah annoying dan saya asyik berfikir macam mana nk mengusir awk dr umah tu. Memang la kita tak pernah bertegur sapa. Tp awak paham tak perasaan saya skang ni.. Saya nk awak keluar dr umah tu. Saya tak suka awk ok. Pls la. go away. Harap awk dpt cari umah lain. Byk lg umah lain kt kulim ni. Pls siti?




Lain la kalau muka awak comel mcm ni. mungkin saya boleh consider utk awk tinggal kt umah tu.Tp awak tak comel masalahnyee!!


p/s: Siti adalah seekor tikus yang tak COMEL n menggelikan. Euwww. Dah la duk sorg kt umah tu. mlm2 time tgk tv dlm kesunyian tetiba dgr bunyi2 plastik kt dapur. Dia lapar rupanya. T_T

16 comments:

joegrimjow said...

comey je yekkk
hehe

mo0ney said...

hahaha..ekor pnjang..boleh bela cam hamster.i kan nk bela rabbit

~dARlee zURiS~ said...

buat lah kwn
kan tinggal sorg2 tu
;P

pasang lah perangkap wizza
hati2...siti nie blh kasi bnyk penyakit.

QueenWizza said...

joegrimjoe
ayt ko x clear. sape yg comey? aku atau stuart atau siti? hehe

muni
eee tolongla. buat siti jadik cm hamster. euww. geli.

zuris
hehe ade plak buat kwn. x pnh psg perangkp utk tikus. takot la.i takut tikus sebenarnye.

Jard The Great said...

hahahaha... yg itu rupanye

QueenWizza said...

ko ingt ape jard hehehehe

eiza in the house.. said...

cis ...
igt ct mana tadi..
ct tu pun suka duk rewang kat dapo umah eiza..selamba jadah jerk dia nyelonkar..dah tak tau nak wat cm ner dah..huhu

QueenWizza said...

eiza
ade gk ek..
ee i x suka tikus. takot trus nk masuk dpur bila dia tgh menyelongkar. huhu. patutkah i takut berada d umah sndiri?

june said...

kat umah i lain plak... ade prince charming lepak lps seminggu kosong.. then td sembang ngan asben i kat ym...
junaidahjr: klu nampak katak tu tlg la make sure die keluar
saiful ash: nanti abg ckp kat katak tuh
junaidahjr: =p

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

hohooo...ingat siti mana td...;p

belikan umah baru tuk siti sure dia suke...ngeee~ ;D

FLoWeR-Love AiFA said...

euw.. bertikus ke?euw euw euw! bakar je trus dapur tue..

FLoWeR-Love AiFA said...

pinjam zerro suh tangkap cik siti nk x?

QueenWizza said...

kak june
hahaha bole lak nk ckp ngn katak hahaha lg lawak. sedap btul nama katak tu prince hoho.

mistaken identity
hahaha. umah tu means perangkap tu la haha

aifa
mmg euww. patut bila tikus nampk i, dia yg takut, ni i yg takut bila nmpk dia. patutkah?

eh bole ke pinjam zero? zero mcm suci je. dia mkn tikus ke? haha

mo0ney said...

zero mangsa keadaan...

ezzati said...

ko bg dia mkn byk2..nnti jd mcm arnab...ok sket..heeeeeeee

Monkey D Luffy said...

kasihan org bernama siti