Monday, February 22, 2010

.Memey dah ade 2 baby cute,

halu..

kalo sesape yg masih ingt pada n3 yg ini,


xde sambungan n3 tu hehe.. actually mase tu, memey mmg nk beranak.. tp rasanya dia keguguran.. sbb kuar darah n dia mcm nangis2 tp baby nye takde.. so kitorg assume dia gugur la.. cm manusia gk..

tp x lama pastu dia pegnen lg.. mmg dia gemok..n kuat mkn..sehari ntah bape kali my mum kasi mkn..mkn nasi ngn ikan plak tu..n alkisahnye mase tu my mum teman abah g gua musang..tido semalam kt sana..so memey tinggal sorg kt umah.. balik2 je tgk dia da branak..hihi.. ank dia 3 ekor.. tp sekor mati sbb dia asik nk sorokkn anak dia..pastu dia sorok bwh katil..agknye dia tertindih..mati la sekor.. so tinggal 2 ekor je.. comel sgt..i HEART them!

fyi, kucing ni mmg sayang sgt kt ank dia..kitorg sentuh ckit je memey dah bunyi. haaha. kedekut. xde nye nk curi ank dia tu..ank dia ni time ni umo semggu lebih.. tido 24jam..mata pun bru bukak sebelah..

baby kucen yg tido 24jam.hehe

suke pic ni..


ntahla ni tido ke ape..mata dia time ni mmg x bukak lg sebelah..




comel!!


perut buncit sbb asek menyusu..hehe

p/s: sedangkn kucing pun sayangkn anak2 nye.. tp manusia zaman skrg mcm2 hal..dera bayi la..buang bayi la..*sigh*

6 comments:

Mr PenyuBiru said...

haha..tomelnye... tapi aku tak suka bela kucing,suka tengok jer..

StingRay said...

gila punya comel mak kucing.rasa nak rampas ja.haha

PurPLe LaDy said...

comeyyyyy lah!!!!!! geram lak tgk. si memey tu pon rs cm nak culik... gila gebu and gmok. nak bg aidil mkn ns byk2 la

Jard The Great said...

chumelnya.. huhu

mukasurat17 said...

pergh!!!! chumel giler.. bak satu...hehe

ezzati said...

aiyokkkkk..comelnyeee..geram tgk