Thursday, October 14, 2010

hep hep..jgn ingt takde rambut!

jgn ingt xde rambut xley pakai hair clip hehehe

 wpun rambut saya nipis n beberapa helai je bru tumbuh
tp sebenarnye rambut tu da pjg taw. kalo x, takkan bole pakai clip2 comei tu 
hehe(mummy xde keje ;p)


ha, x caye tgk close up ni..
 pjg la jgk wpun nmpk cm xde rambut

 see?


ok skarang saya nk posing betul2 pulak..
mummy posing kaki cmni ok tak??
(sekshi)


hehe,
lama dah pic ni beberapa mggu lepas
saje je nk try2 letak clip tu
x bajet pun dia nk lekat..
yela rambut pun cam xde kn
tup2..eh lekat plak?
hehe..

pastu, dukung letak dukung letak, x smpai beberapa minit, da tercabut ke mana hala da clip tu..

haha. kalau la zara boleh bercakap..

5 comments:

Umiey said...

amboi sikecik ni posinng seksi la... si fifah xbleh nk letak clip rmbt lagik...alaalaala tomeynye dia

Fadeadsy said...

comelnye zara pki sepit. aiyoh xleh jadi ni imaan takde wambot lg ah.

Mrs.Ira said...

Pose terakhir tu cekcinya. . .hehehe

|| a - j . E . E || said...

si kecik macam kene paksa pakai sepit jek.. hihi tp menten comel :)

Wizza said...

mmg hobi kaki naik camtu..aish..sunggup x sopan ank daraku..