Monday, October 25, 2010

.ingat stay at home mom takde monday blues?

haha
mmg korang silap kalo ingt SAHM xde monday blues ni.. hehe.. lg la mood bermalas malasan nk kemas umah! lg pulak ank dara tgh tidur.. nyamann. bole main intenet dgn tenang..actually kt umah in law ni. hubby kena night shift mlm ni. tgh hr bru blik rwg. tu yg bole guling2 ats katil ni. smbil bertenet.. mil plak xde. g hosp slayang buat check up.

arini i nk merepek saje.erm, ingt tak i cite psl zara x berry 5hari mggu sebelum tu. on 17.10 tu dia berry skali. tp xde la byk mane pun. x berbaloi utk stok 5 hari. n from 17.10 until now, x berry2 lagi..! uhu. wpun adalah normal baby susu ibu x berry2 smggu dua. tp tetapla risau sedikit dlm hati si ibu ni.. smggu gak la ni x berry. da la bila kentut busyukk gile hehehe. seriusss. maklumla stok 7 hari. i ingt hari ni nk p klinik la. agk2 doc kasi ubat tak kasi dia berry? hari2 neves tgu kehadiran berry dia. ye lah. takut melimpah ruah. kalo kat umah xpe, kalo tgh jln2 kt soping mall? haa.. imagine la tgk kn..

zara skang ni sejak da meniarap, tido asek nk mengiring je pastu mlm td bape kali dia tido secara muka nk tersembam ke tilam. nasib i sedar. ye lah, dia pun x sedar dia termeniarap smbil tido. ish risau jugk kan. kalo pp kt tilam xpe..ni muka.takut je. salu kepala dia mmg da jatuh dr bantal kalo tido.. buas x buas.

my heart, my soul

5 comments:

OnN!Ey said...

same like my doter tido buas..
uuiihhh lame 2 xbery..mmg r riso..
my doter 2ari skali msti bery..dia susu botol..hihihi..
if x bery wiza g la beli ubt cucuk 2 kat farmasi..masok montot die..pas2 bery r die..:)
tkot magam if perot die xbes..:D

~dARlee zURiS~ said...

kysha pernah pupu habis baju.tak pasal2 kena berkejar beli baju baru lak.huhuu..

kalau bwk jumpa doc,biasanya doc kasi ubat lawas tu lah.tp ksyha haritu ubat nak habis 1 botol pun tak pupu gak.

Puan Jiha said...

alala ayunye si zara ni...meh aunty Jiha cium sket..ummuah

Fadeadsy said...

SAHM lg penat kte rase. tp berbaloi ah dpt ngadap anak 24 jam kan. imaan pun skang tdo lasak mcm ape ntah. tetiba jadi melintang je. baik2 tgk2 baby zara tu bahye tido tutup muka nih.

Wizza said...

onie
tu ah pasni nk g klinik ah mntk ubat kt doc hehe

zuris
try je la amik ubat nnt kan. kot2 dia leh pupu pastu

jiha
kata zara" ayu ke? " hehe lucu lak


fad
mmg penat tp ank sorg ok lgik! huhu. tp i nk keje jugak nnt..