Thursday, October 21, 2010

zara tak suka

eh ni blog zara ke blog mummy ni.. asek zara je kan. hrp x boring la yek. begitulah kalau dah jadi mak mak ni.. pk anak je la kemana2 pun hehe.kt blog pun pk anak jugak. hrp maklum la yer..i am so "mak mak" skang. heeee..

ok.ape yg zara tak suka?

dia x suka sgt bila kita nk bersihkan telinga dia after mandi!! sungguh x suka. smpai ngamuk2. kdg2 tu tpksa gk la bersihkan wpun dia memberontak bagai.. cabaran!!


bersihkan idung pun sama.! dia x suka. tp ok lagi drpd telinga. sometimes kalo nk bersihkan idung dia..dia layan jugak.


lg..dia x suka bunyi blender. nanges dia hehe.


bunyi guruh pun dia takut. nanges kdg2.if terkejut.

okla..itu saje buat masa ni psl kesayangan zara.

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

terbalik lak.
kysha suka mommy korek telinga.layan aje.
hidung tu yg takleh.sentuh sikit pun ngamuk bukan main.

cik selamah kundang said...

anak saya suka apa ah?hahahaha.dem dem

Nadya said...

aydan pantang korek hidung..nanges jerit2 sampai kuar air mata..pastu trus bad mood..huhu