Tuesday, November 9, 2010

.laptop rosak !. UPDATE blog guna sms lah~


laptop saya rosak since last week. sedihh. ok not actually mine, hubby punya. tp jadi cm milik bersama lak coz saya je asek guna. so skng xleh la nk apdet blog selalu. waaa sedihhh. tak dpt blogger tegar lg! hoh. tegar la sgt.
suspected motherboard burned. nk baiki bukan dlm ms terdekat la kot. coz mhl jugak. huhu. pg tadi masuk blog tgk2 jard jual laptop plak. lawa plak tuh. adeih jard.mesti kena byr cash kan? byr bulan2 bole?? hahah. ah sure da ramai yg berminat tu.da la blog jard tu glamerouss. skang hanya menumpang kasih lappy hubby.

ade sesape tau camne nk apdet blog guna SMS??? aritu da try tp tak jadi. Sesape yg tau bole ajar??

4 comments:

cik selamah kundang said...

weh.boleh ke?cam best ja guna sms.boleh apdet blog dimana2

Wizza said...

mmg bole tp i xtau cmne!

ezzati said...

guna sms????ermmmm..bole kah??laptop jard dah ada pembeli pon weihhh..beli guna easy payment je la..hehe :p

Jard The Great said...

hahaha... gelak tang "da la blog jard tu glamerouss."

aku biasa2 je la.. aku dari dulu mmg nk hapdet guna sms tapi tak dpt2. nnt wizza da dpt.. ajarkan aku jugak.. =p