Monday, April 18, 2011

hangat hangat tah* ayam

aritu mcm ye ye je nk aktif blog balik kan..?
skali tgk hangat hangat tai ayam je.. hehe..

like seriously mmg JGN HRP nk on lappy
bila zara x tido..

tu yg trus jadik mls tu..
ni pun bru kul 10 mata da pedih2
syoknye dpt tido kan..zara da tido since kul9 td
sunyi sepi rumah

skang ni zara suka buat suara garang+garau
haha xdpt nk describe cmne
tp sgt klakar..alahai ank
ari2 x sbr nk balik keje nk tgk dia
gelagat dia tu
time tgh drive pun leh senyum sorg2
da tu lasak sgt. salu ckp ngn hubby 'ni zara ke zaren'?
phm tak? haha..lasak sgt ok..suka wat aksi terjun dr kusi
adoii...mcm hebat sgt.
jatuh tu prkara biasa tp nasib la so far x pnh jatuh kuat2 kena kpala..

nmpknye niat saya nk aktif semula cm poyos je kn
nk apdet punya susah
tp sayang lg ngn blog ni.x smpai ati nk delete or stop
byk kenangan
gitu.. hehe

k la..ntah ade reader lg or tak.
byebye =)

1 comment:

cik selamah kundang said...

suh zara buka blog jugak.barula dia tak kacau.haha