Wednesday, April 20, 2011

pecah masuk rumah!

dua ari lepas, kt kawasan taman kitorg ni ade rumah kena pecah masuk
sgt scary ok. takut je skang ni tiap2 mlm.
dkt jgk la ngn rumah  kitorg
area rumah belakang.. dlm kul3 pg gitu la
pencurik tu 3 org..pntu grill rumah tu dia bleh potong
kt bhgn kita letak mgga tu,
pastu tombol pintu dia bukak
pas dia bejaya msuk umah,
dia tendang kuat2 pintu bilik org rumah ni
so si isteri pun tersedar, dia kejut suami dia
pastu diorg cuba la tahan pintu tu ngn tgn
tp mane la kuat kan..coz pncuri ni 3 org
eeee seram..
pastu tgn diorg kena ikat!
pastu si somi ni cm nk melawan2
skali pncuri tu acu pisau kt leher!
wargh. trus somi dia x brani melawan
dia mntk brg kemas n duit
loghat cm indon katanya
eee ni yg benci ngn mat indon ni.
dtg negara org buat jahat
pastu pnjahat tu tny ade sape lg kt uma ni?
ank2 dia kt bilik blakang
skali ank dia pun kena ikat
nasib dia x buat ape2..
tp mata si somi tu lebam jugak la mcm mata anuar dulu
huhu kena tumbuk
gile ah.


seram..!!

5 comments:

m@Ri@ said...

kt kulim ke?

m@Ri@ said...
This comment has been removed by the author.
wardah said...

hati² lah ye wizza..huhu~

saza said...

terkejut aku ingatkan umh ko kena msk..b carefull weitt..aku pon kengkadang mmg xleh dgr bunyik sket..tkt ngan org jahat..huhu

tasekM said...

salam singgah.

takutnya.




z176