Sunday, June 12, 2011

my princess


amboi2..kalo ngn papa tu bergamba elok jer..

cer kalo bergamba ngn mama, 

adil ke mcm ni?huhu

waaa..x aci tau zara..

(Please excuse my dabel chin )

lately dah rajin dia menapak.. arini 9 langkah non stop..
yg lain tu mcm 2 lgkh je..pastu dia duduk.
gayat agaknye..heee x sbr lah nk tgk dia bjln.. mesti seluruh pelosok umah dia jelajah
pastu silap2 kita plak tercari2 dia kat mane

aihh..arini dia sgt la aktif..
kadang kita pun letih nk kejar dia wpun dia merangkak..
seme benda nk main
mainan bukan nk main sgt pun.

gigi ade 2 kt bwh..gigi atas da kuar sikit. 2 ketui gak.

next week she's turning 1.
cant wait!!

5 comments:

saza said...

jap je dah setahun!!! :) ..zara makin besor ni aku tgk mcm muka farul lak..hehe..

cik selamah kundang said...

nk bagi hadiah apa kat dia?

Fadilah R. said...

i pun ada double chin jugak =P

tak lame lagi mesti zara boleh jalan tu. yay!

Deqna said...

lama tak update? lama gak tak nampak dalam tren?

Wizza said...

A ah sbb da x keje kl lg..da tuka tmpt keje hehe