Sunday, June 12, 2011

my princess


amboi2..kalo ngn papa tu bergamba elok jer..

cer kalo bergamba ngn mama, 

adil ke mcm ni?huhu

waaa..x aci tau zara..

(Please excuse my dabel chin )

lately dah rajin dia menapak.. arini 9 langkah non stop..
yg lain tu mcm 2 lgkh je..pastu dia duduk.
gayat agaknye..heee x sbr lah nk tgk dia bjln.. mesti seluruh pelosok umah dia jelajah
pastu silap2 kita plak tercari2 dia kat mane

aihh..arini dia sgt la aktif..
kadang kita pun letih nk kejar dia wpun dia merangkak..
seme benda nk main
mainan bukan nk main sgt pun.

gigi ade 2 kt bwh..gigi atas da kuar sikit. 2 ketui gak.

next week she's turning 1.
cant wait!!

Monday, June 6, 2011

hello june!

tick tock, tick tock, dah bln 6 rupanya..dah half year.. cepat je masa..
zara dah almost 1 year.. smlm dah berjaya melangkah 8 tapak..
today babysitter ckp dia melangkah 3 tapak.. heee u go baby!
x sbr tgu dia ble jalan..mulut tu bukan main riuh lg skng ni
suka sgt jerit2.. pastu bila org ckp amboi, da pndai cebik2 nanges.

its 9.50pm,mata da pedih gile..arghh cmne la nk aktif blog balik ni..
time ni je la nk online pun bila zara da tido..huhu..tp mata da ngntuk plak..

okla..nnt smbung lg..esok akan cuba utk apdet lg..i miss blogging so much!